25 Ocak 2008 Cuma

Sobelenmisim....

Merhabalar...
Bende sobelenmisim. Sevgili Sevca beni sobelemis. Tesekkur ediyorum. Ayrica cok ozur diliyorum son zamanlardaki yogunlugum yuzunden cok gec cevap verebildim.
Baya bir heyecenlandim. Cunki bu benim ilk sobem. Diger bloglarda devamli okuyordum cevaplari ve cok hosuma gidiyordu.

İSİM VEYA LAKABINIZ: Ismim Hatice, bi lakabim yok. Ama arkadaslar okulda inek derlerdi cok caliskan oldugum icin.

DOĞUM YERİNİZ: Nevsehir

HOBİLERİNİZ: Yemek yapmayi severdim zaten ama bloglari takip etmeye basladiktan sonra hobim haline geldi, kitap okumak ve yuzmek

EN DEĞERLİ ÜÇ ŞEYİNİZ: zehra ve sevcaya katiliyorum. Ayrica annem babam ve kardeslerim. Vatanim

OLMAZSA OLMAZ DEDİĞİNİZ ŞEY: Ailem (annem babam ve kardeslerim) esim ve canim oglum.

İDEALİNİZ: Bir mucahide gibi yasayabilmek oglumu(ve gelecekteki cocuklarimi) vatana millete yararli birer evlat olarak yetistirmek.

ETKİLENDİĞİNİZ BİR KİTAP: Cok kitap okuyordum bir zamanlar suan pek vaktim olmuyor. Ahmet Gunbay Yildizin tum kitaplarini seviyorum. Emine Senlikoglunun Cin Iskencesi adli kitabindan cok etkilenmistim. Kendimi iskence cekiyor gibi hissettim okurken.


EN SEVDİĞİNİZ ŞARKI: Evlendim evleneli pek sarki dinlemiyorum. Son moda sarkilardan sanatcilardan hic haberim olmaz. Ilahi dinlerim genelde. Ama Sevemedim kara gozlum adli sarkiyicok severdim.

GİTMEK İSTEDİĞİNİZ YER: Hacca(kismet olursa bu sene gidcegiz insaallah) Misir ve turkiyenin heryerini gormeyi cok isterdim.

EN YAKIN ÜÇ BLOG ARKADAŞINIZ: Blog hayatinda yeni oldugum icin daha kimse benim tanimiyor ama takip ettigim cok blog var. Insaallah yakin arkadasliklar edinecegim burdan.

UNUTAMADIĞINIZ BİR ANI: Suan aklima gelmiyor. Ama annemden 2 sene ayrildiktan sonra kavustugumuz zamani unutamiyorum.

BURCUNUZ: Terazi

İLGİLENDİĞİNİZ SPOR DALI, YOKSA TUTTUĞUNUZ TAKIM: Yuzmeyi cok seviyorum. Suanda haftada bir yuzmeye gidiyorum ve haftada bir fitnes a gidiyorum. Fanatik degilimdir ama galatasarayliyim

İDEAL BİR KADIN NASIL OLMALI: Ailesine karsi sevgi saygi duyan ve dinini en guzel sekilde yasamaya calisan.

İDEAL BİR ERKEK NASIL OLMALI: Ailesine karsi sevgi saygi duyan ve dinini en guzel sekilde yasamaya calisan.

TEKNOLOJİNİN GELİŞMESİ OLUMLUMU, OLUMSUZMU?: Aslinda cok olumlu ama maalesef gunumuzde olumsuz hala getiriliyor.

İCAT EDİLMESEYDİ NE YAPARDIM BİLMİYORUM DEDİĞİNİZ ŞEY: telefon, firin

İNSANLARIN SÖZLERİNE Mİ, YOKSA GÖZLERİNE Mİ İNANMALI?: Gozler hep dogruyu soyler denilir ama bence sozlerinede inanilmali. Herkese guvensizlik hissederek yasanilmaz

HAYATTAKİ SEVİNÇ KAYNAĞINIZ: ailem, esim cocugum ve sevdigim tum akrabalarim

HAYATTAKİ EN BÜYÜK KORKUNUZ: zehra50: Ölüm azabi,kiyamet günü,Kabir azabi ve Ahiret te sorgu sual vakti... katiliorum…..Bende katiliyorum birde iftiradan cok korkarim

MANTIK EVLİLİĞİMİ YOKSA AŞK EVLİLİĞİMİ: Ikiside bence ama ilk etapta mantik olmali Ask nasil olsa olur sonradan. Son zamanlarda asik olup evlenenlerin hali icler acisi. Bu yuzden mantik evliligide olmali. Sadece duygularla hareket edilmemeli.

EN SEVDİĞİNİZ YEMEK: Pirinc pilavi, balik birde herturlu salata

EN SEVMEDİĞİNİZ YEMEK: sevmedigim cok yemek var.. Aslinda her yemegi yememiz lazim hepsi birer nimet nede olsa. Ama maalesef yiyemiyorum. Bamya, yesil fasulye, patlican kabak yemegi yada dolmasi o kadar cokki sayamayacagim

BLOG SAHİBİ İLE İLGİLİ DÜŞÜNCELERİNİZ:Henuz kendisini cok iyi tanimiyorum. Aramizda bir iletisim olmadi ama yazilarindan takip ettigim kadariyla yumusak ve agisbasli. dinini seven dunya hayatina pek onem vermeyen birisi. ( iyi birisi gibi)

Sorulari icimden geldigi gibi cevaplandirmaya calistim. Hatalarim varsa affola.
Bende her ne kadar kendilerini tanimasamda buda belki taismamiz icin bir vesile olur eger sobelenmemislerse sevgili Elif'i ( http://elifcee.blogspot.com/) ve http://kelebeknehir.blogspot.com/ sobeliyorum. Kolay gelsin hanimlar.

6 yorum:

Adsız dedi ki...

canim sorulari cevapladigin icin cok tsk ederim :) insallah yakindan tanisma firsatimizda olur (K)

Özlem Ceylan dedi ki...

slm canim bak hemseriymisiz bende nevsehirliyim ve senin gibi hollandada,zaandam da oturuyorum.Amsterdama cok yakiniz.
sana bir site linki verecegim ordan istedigin butun pasta malzemelerini siparis edebilirsin bana cok yakin ben gidip kendim aliyorum ama sana posta ile ulastirirlar.
http://www.deleukstetaarten.nl/
bu linkte formlari var asagidaki linkte de webshop lari var
http://www.deleukstetaartenshop.nl/
uye oluyorsun siparis veriyorsun o kadar..sevgiler

KelebekNehir dedi ki...

Beni seçmene çok sevindim. Malesef biraz geciktim. Canım sıkkın bu günlerde. Bu sobe bana moral oldu

KelebekNehir dedi ki...

Sürpriz ben de seni Mimliyorum. Sitenin en sevdiğin yanı nedir???

Adsız dedi ki...

slm canim beni ziyaretin mutlu etti seninde cok hos bir blogun var hayirli olsun muz tatlisini sormusun aslinda ne cok sert nede olgun olsun orta seker bu arada bende sevin öptüm ve sevgilerimi biraktim ******nurumsun32

el*ff dedi ki...

slm lar krizantemcim soben için tşk ederim canım çok mutlu oldum önce tatil sonra tatil mahmurluğu derken epey gecikdi cvp vermem kusura bakma,görüşmek üzere...
sevgiler...