16 Ocak 2008 Çarşamba

MAKARNA SALATASI


Bu soguk kis gununden herkese merhaba.
Buralarda havalar gercekten cok soguk. Turkiyede nasil bilmiyorum. Gerci haberlerde izledigim kadariyla cok soguk olan yerlerde var bahar havasi olan yerlerde. Ve bol kar var. Ama maalesef burda kar yok. Insan karida ozlermi demeyin gercekten cok ozledim. Keske burdada lapa lapa kar yagsa, uzerinde cocuklar gibi yuvarlansam. Ama bir tane bile kar dusmedi bu sene buraya. Sadece kuru bir sekilde saguk var. Ama insaallah bir kis turkiyeye gidip bu hasretimi dindirecegim.
Simdi diyeceksiniz ki karin, soguk havanin tarifle ilgisi ne? Gercektende bir ilgisi yok. Suanda usudum ve burdaki saguk aklima geldi ve sizlerle paylasmak istedim. Turkiyede yasayanlar cok sansli bu bakimdan. Ne guzel dort mevsimde yasaniyor. Ama biz burda sadece iki mevsim yasayabiliyoruz. Neyse daha fazla uzatmayim., Birden Turkiyeyi ne kadar cok ozledigimi fark ettim. Kendimi frenlemesem sayfalar dolusu yazar ama yinede ozlemimi anlatmaya yetmezdi.

Sira tarife gelince. Aslina bakarsaniz icimden bir tarif yayinlamak hatta bisey yazmak dahi gelmemisti once. Nedenini sorarsaniz kimsenin beni ziyaret etmeyisi. Cok uzuluyorum. Kimseyi blogumda goremiyorum. Belki sabir gerektiren bir is, belkide yakinda cok iyi doslarim, arkadaslarim olacak. Ama galiba biraz sabirsizim ve cabuk pes ediyorum.
Yok ama ben pes etmeyecegim. Sabirla bekleyecegim...
Tarife gelince cok kolay ve lezzetli bir tarif.

Makarna salatasi

Malzemeler:

1 paket makarna
1 kutu konserve bezelye(istege bagli)
1 kutu konserve misir
15 adet kornison salatalik tursusu.
yogurt(1.5 bardak kadar)
1 yemek kasigi mayonez(daha fazla yada hic olmayabilir)
Maydonoz
tuz
pul biber
sivi yag

Yapilisi:

Once genis bir tencerede makarnamizi hasliyoruz ve suyunu suzup sogumaya birakiyoruz.
Daha sonra tursumuzu kup kup dogruyoruz, maydonozu da kiyip diger malzemelerle birlikte makarnaya ekliyoruz ve iyice karistiriyoruz.
Malzemelerin olculerini damak zevkinize gore ayarlayabilirsiniz. Ben bazen moyonez koymadanda yapiyorum. Oylede cok lezzetli oluyor.
Afiyet olsun

6 yorum:

400 Darbe dedi ki...

çok iyi görünüyor . denemeli .. elinize sağlık

Adsız dedi ki...

canim cok guzel gorunuor canim cekti vallaha olsada yesek sole bol yogurtlu sarimsaklii :))

krizantem dedi ki...

tsk ederim arkadaslar

MeDuSa dedi ki...

Merhaba canım.
Ben Banu, sıradanbirkadın işte.
Çok güzel görünüyor ellerine sağlık. Hem de hazırlaması çok kolay... Hafta sonu deneyeceğim hemen.

Adsız dedi ki...

merhaba canimm. seni sobeledimmm :D sorular benim blogtaa ;)

KelebekNehir dedi ki...

Eline sağlı canım çekti ama :)