23 Şubat 2008 Cumartesi

Giden yolcu....

Merhabalar,

Biraz buruk ve oldukca huzunluyum. Bir arkadasin olum haberini aldim cok uzuldum daha minicik bir cocugu var ve kendisi cok genc. Kendisi kanserden oldu. Aslinda onu sahsen tanimiyorum sadece benim aktif olarak girdigim bir siteden yazilarindan taniyorum. Tanimak yada tanimamak onemlide degilzaten, ortada bir gercek var ve degismeyecek maalesef. Arkasinda huzun \, aci ve masum bir bebek birakip giden gencecik bir kadin var. Duyunca o kadar uzuldumki anlatamam adeta bogazimda birseyler dugumlendi nefes bile alamadim. Her ne kadar hepimizin gidecegi yer orasida olsa insan dayanamiyor boyle haberler duyunca.
Kendisini Allah'tan rahmet yakinlarinada bassagligi ve bol sabir diliyorum.
Isterseniz alttaki adresden durumu daha ayrintili birsekilde ogrenebilirsiniz.

Tarifime gelince,

SEVGILER GUNU PASTASI




Her ne kadar bu gunu kutlamasakta sevginin gunu olmaz desekte icimden esime supriz bir pasta yapmak geldi. Aslinda cok kolay bir pasta oldu. Isten geldiktan sonra yaptigim icin kolayina kactim.

Malzemeler:

4 yumurta
9 yemek kasigi un
8 yemek kasigi seker
1 paket kabartma tozu
1 veya iki kutu krema
1 paket kremsanti
sut
kirmizi gida boyasi
Konserve visne taneleri

Yapilisi:
Bir kaba yumurtayi kirip sekeri ilave ediyoruz ve kopuk kopuk olana kadar mikserle cirpiyoruz. daha sonra unu ve kabartma tozunu ekleyip cirpiktan sonra yaglanmis kaliba dokuyoruz. Ben kalpli bir kalip kullandim. 175 derece firinda pisiriyoruz. pistigini anlamak icin kurdan batirabiliriz. Kurdan temiz cikarsa pismis demektir. Iyice kizartmiyoruz yumusak sunger gibi bir kek oluyor.
Bu arada kremamizi cirpiyoruz. Ayri bir kaptada krem santiyi uzerindeki tarife gore sutle hazirliyoruz. Ucte birini ayirip gida boyasiyla renklendiriyoruz.
Kek pisip soguduktan sonra ikiye kesiyoruz. Isterseniz 3 e bolup uc katlida yapabilirsiniz. Arasina krema surup arzu ettiginiz kadar visne koyuyoruz ve ikinci kati kapatiyoruz. Isterseniz herhangi bir marmelat da surebilirsiniz.
Daha sonra guzelce heryrini krem santiyle kapliyoruz. Kirmizi renkli krem santiylede istediginiz gibi susleyebilirsiniz.

Afiyet olsun....










6 yorum:

Adsız dedi ki...

pastan nefis görünüyor.ellerine sağlık.ayrıca arkrdaşın için çok üzüldüm.allah rahmet eylesin.rabbim mekenını cennet etsin.geride kalan yavrusuna da rabbim hayırlı ömürler versin.bana da beklerim.bende henüz çok yeniyim yalnizkralice.blogspot.com

krizantem dedi ki...

cok tesekkur ederim. Heman bende senin blogunu ziyarete geliyorum. Misafir kabul edermisin

krizantem dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Esra (Acemi Şef- Dikiş Keyfi) dedi ki...

Haticecim bu olay bizi çok sarstı değil mi? Allah kimseyi evladından ayırasın :(

Pastan müthiş muntazam olmuş, merak ettim kalıbın kelepçeli mi yoksa silikon mu? henüz kalpli kalıbım yok ve seninki gibisinden edinmem lazım mutlaka ;)

Özlem Ceylan dedi ki...

slm canim ellerine saglik pastan cok guzel olmus.
blogumu ziyaretin icin tesekkurler,sorularini yanitlamak istiyorum.Benim kullandigim aletlerin cogu tupperware bazan arkadaslarda reklam oluyor oralarda ucuzlayinca aliyorum un elegi de tupperware almanyadan getirttim..interent sitesinden sana en yakin saticiyi bulabilirsin sevgiler

Özlem Ceylan dedi ki...

slm canim kismet iste karsilasmak nasip olmamis demekki bende sabah 9 da gittim aksam 8 e kadar ordaydim.Disari yiyeceklerin satilsigi yere cikilan kapinin sag tarafindaydi standimiz.60 dan fazla yas pasta hazirladik.pasta hazirlarken resim cekmiyorum uzun zaman aliyor malzemelerimi purmerend den aliyorum.internetten ismarliyorum,.piece of cake yaz cikar sitesi.iyi gunler