19 Kasım 2007 Pazartesi

bende varim

Merhabalar,

Bende varim dedim ve blog dunyasina katildim.
Amacim sizlerle guzel seyler paylasmak ve birbirizin bilgilerinden faydalanmak.
Ben cok heyecanliyim ve neler yazacagimida tam olarak bilmiyorum. isterseniz once kisaca kendimi tanitayim.
Benim adim Hatice, 24 yasindayim ve Hollanda'da yasiyorum. Iki yildir devam eden mutlu bir evliligim var, ve 5 ay once mutlulugumuza mutluluk katan oglum Taha Furkan dunyaya geldi. Oglumu ve ailemi cok seviyorum. Ama ne yazikki calistigim icin ogluma yeteri kadar vakit ayirdigimi dusunmuyorum. Ozel bir sirkette Account assistant olarak calisiyorum. Turkcesi ne diye sorarsaniz tam olarak bilmiyorum. Muhasebe yada mali musavir yardimcisi gibi bisey sanirim.
Blog dunyasina katilmak nerden esti derseniz. Soyle izah edeyim. ben uzun suredir blogculari severek takip ediyorum ozelliklede yemek bloglarini. Neden bende yaptiklarimi herkesle paylasmayim dedim ve iste burdayim. Bende mutfagi ve yemek yapmayi cok sevdigim icin boyle bir girisimde bulundum umarim bende sizlerle guzel paylasimlarda bulunabilirim.

Umarim guzel arkadasliklar ve dostluklar kurariz.
Sizlere simdiden cok tesekkur ediyorum.

Hatice

Not: cok heyecanladigim icin sacmaladim galiba Affiniza siginiyorum

6 yorum:

Unknown dedi ki...

Haticecim yeni blogun hayirli olsun.Sende allah vergisi bir marifet varsa bizde seve seve takip ederiz seni canim.
Allah sana ailene ve minik damadima hayirli,mutlu ve saglikli bir omur versin insaallah

krizantem dedi ki...

cok tesekkur ederim mehtapcim senin ve tum arkadaslarin sayesinde insaallah guzel bir sekilde devam ettirebilirim blogumu. destegin icin tekrar tesekkur ederim.

Adsız dedi ki...

haticecim ilk once blog gun hayirli olsun insallah senin bilgilerinden yaralanaraktan bizde bilgileniriz simdiden paylasimin icin tskr canim. tahayida op yerime

krizantem dedi ki...

cok tsk ederim nurgul sizinde desteklerinizle insaallah ayakta tutabilirim bu blogu

Adsız dedi ki...

haticecim hadi gozun aydin diyeyim tekrardan baya seyler yapmisin ellerine saglik kremli yas pasta cok hos gorunuyor onu mutlaka bir gun deniycem. tekrar eline saglik canim

sevgiler nurgul

Unknown dedi ki...

bloğun hayırlı olsun canım. benim gibiler için baya faydalı bir blog:)) dj tahamıda öpüver annesi.